Mocht u klachten hebben of niet tevreden zijn met het product, dan kunt u uw bestelling tot 14 dagen retourneren wanneer deze voldoet aan de eisen die onder aan de pagina zijn terug te vinden. Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort.

Belangrijk: De kosten voor de retourzending zijn altijd voor de afzender van de zending.

Mocht het product beschadigd zijn of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te gebruiken, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen óf het retour verzoek niet accepteren. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.

Eenvoudig retourneren in 3 simpele stappen

Stap 1: Stuur ons een mail op info@larelo.nl

Probeer in de mail zo volledig mogelijk te zijn, een aantal belangrijke punten:
1. Waarom u het pakketje wilt ruilen of retourneren.
2. Eventuele foto's ter verduidelijking.

Indien het verzoek goedgekeurd wordt, krijgt u van ons het retourformulier opgestuurd.

Stap 2: Stuur je bestelling op

Stuur de artikelen samen met het ingevulde retourformulier op naar het adres van het warenhuis op het formulier. Zorg dat u het pakketje voorziet van een Track & Trace code. Als zender bent u verantwoordelijk voor de kosten van de retourzending en wij willen niet dat er misverstanden ontstaan. Mail het bewijs van de Track & Trace naar info@larelo.nl

Stap 3: Ontvang het aankoopbedrag op uw bankrekening

Na ontvangst van de retourzending wordt het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening gestort.